Digitalizare IMM
1. Prezentare
2. Avantaje
3. Cum funcționează
Prezentare
IMM-urile vor putea aplica pentru 20.000-100.000 EUR direct la Agenția de Dezvoltare Regională (ADR) pentru fiecare dintre cele 8 regiuni de dezvoltare ale României.
Bugetul total disponibil este de 347,5 milioane EUR, care va fi alocat IMM-urilor. Afacerile care obțin cel puțin 50 de puncte și se încadrează în bugetul alocat vor putea primi finanțare din bugetul respectiv.
Împreună cu dumneavoastră vom aduce posibile îmbunătățiri și vă vom sfătui pe baza unui raport detaliat. Ne vom asigura că sprijinim creșterea constantă a afacerii dvs.
Vrei să te ajutăm să verificăm eligibilitatea companiei tale?
Pentru cine este DIGITALIZARE IMM 2023?
IMM-urile care au nevoie de finanțare pentru achiziționarea de echipamente și servicii IT&C, care este necesară pentru digitalizarea activităților curente. Sunt excluse de la finanțare IMM-urile care au desfășurat activități autorizate în următoarele categorii CAEN în anul fiscal precedent: 5829, 6201, 6202, 6203, 6209, 6311, 6312, 6399.
Care sunt cheltuielile eligibile?
Cheltuieli cu servicii de consiliere/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care are nevoie IMM-ul, cu condiția ca soluțiile tehnice identificate și descrise în documentația tehnică realizată, să facă obiectul investițiilor din cadrul proiectului aferent cererii de finanțare;
Cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC, de echipamente pentru automatizări și robotică integrate cu soluții digitale și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru E-commerce, IoT (Internet of Things), tehnologii blockchain etc., precum și cheltuieli de instalare, configurare și punere in funcțiune;
Cheltuieli aferente realizării rețelei LAN/WiFi;
Cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor/licențelor software, cheltuieli pentrua configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, cheltuieli pentru implementarea diferitelor programe informatice
Cheltuieli aferente achiziționării unui website de prezentare a companiei;
Cheltuieli aferente achiziționării/închirierii pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului, a unui nume de domeniu nou;
Cheltuieli cu servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil;
Cheltuieli aferente achizițiilor de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului;
Cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru consolidarea securității cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/rețele, pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului;
Cheltuieli cu serviciile pentru auditare tehnică IT (elaborare raport tehnic IT);
Cheltuieli cu instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC