Secolul XXI este cel care e definit de EXPERIENȚELE pe care un business le oferă utilizatorilor, iar elementele diferențiatoare sunt vitale în decizia de cumpărare a clienților.
Un tur virtual e o experiență atractivă pentru clienții dvs. care vă va ajuta să vă diferențiați de competitori, fie că vorbim de agenții imobiliare sau pensiuni, hoteluri, apartamente/case/imobile în regim de închiriere, etc.
În 2015 s-a realizat un studiu în urma căruia s-a demonstrat că tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 – 34 de ani dacă li se prezintă un tur virtual pe platformele de booking/rezervare (sau pe site-ul propriu al hotelului, pensiunii, etc.), șansele de a rezerva o locație care are un tur virtual cresc cu 130%.
Totodată, 67% dintre respondenții la studiu au precizat că prezintă un interes mai ridicat pentru acele afaceri care au un tur virtual pe site-ul lor (ex.: hotel, pensiune, spațiu de birouri, magazine, agenție imobiliară, etc.)
În imobiliare, conform studiului realizat, 50% dintre respondenți au spus că tururile virtuale sunt esențiale în luarea deciziilor, 54% dintre cei intervievați au spus că nici nu ar merge la o locație care să nu prezinte online poze 360 .
Conform unui studiu realizat de către Realtor.com, o proprietate imobiliară ce are și un tur virtual primește cu 87% mai multe vizionări decât o proprietate ce nu are un tur virtual.
Omni Hotels și TIG global au efectuat cercetări care au arătat că atunci când site-urile hoteliere au prezentat un tur virtual, rezervările au crescut și ratele de conversie au fost mărite între 16% și 67%. Aceasta reprezintă o creștere enormă a veniturilor, care altfel ar fi ajuns la concurenții ce au tururi virtuale pe site. Nu este de mirare că 63% dintre companiile de turism au postat tururi virtuale în 2016.
Ce vă oferă 360panorama?
- Adăugarea turului virtual pe Google Maps;
- Statistici săptămânale și lunare;
- Poze și videoclipuri din tur;
- Dollhouse-ul proprietății;
- Floor planul;
- Mentenanță;
Notă: Studiile sunt realizate în SUA, însă acest trend a venit și în Europa, cât și în România, tururile virtuale ajutând la o mai bună vizibilitate a afacerilor atrăgând mai mulți vizitatori și clienți business-ului dvs.